موتور گیربکس sew | گیربکس شافت مستقیم | نمایندگی گیربکس sew

ساخت وبلاگ

یافتن و محاسبه قیمت گیربکس sew

مرحله اول انتخاب برنامه خود برای انتخاب یک گیربکس sew است ، قیمت گیربکس sew باتوجه به مدل های مختلفی که برای هر برنامه مناسب می باشد متفاوت است در مرحله بعدی داده های مربوطه را که می خواهید از گیربکس sew دریافت کنید باید تهیه کنید، قیمت گیربکس sew باتوجه به آنچه شما از آن می خواهید متفاوت می باشد.

گیربکس یک واحد همگن و جمع و جور است که از یک واحد دنده و یک موتور تشکیل شده است. در فن آوری درایو الکتریکی که توسط SEW EURODRIVE تولید می شود ، همیشه یک موتور الکتریکی است. قیمت گیربکس sew با توجه به موتور که در آن ها استفاده می شود تعیین می شود.

از نظر موتورها ، فناوری جریان مستقیم از اهمیت کمتری برخوردار است ، به همین دلیل امروزه واحدهای چرخ دنده اکثراً با موتورهای AC یا موتورهای موتور ترکیب می شوند. که قیمت گیربکس sew با این وجود مناسب ومقرون به صرفه تعیین شده است.

چگونه یک گیربکس sew کار می کند؟

نقش اصلی در گیربکس توسط واحد دنده و مراحل واحد دنده آن ، جفت چرخ دنده ها انجام می شود. این ویژگی ها نیروی موتور را از انتهای ورودی به انتهای خروجی منتقل می کند. بنابراین واحد دنده به عنوان مبدل سرعت و گشتاور عمل می کند. نفش واحد دنده ها در قیمت گیربکس sew بسیار تاثیرگذار می باشد.

کاربرد دنده در قیمت گیربکس sew

در بیشتر موارد کاربرد ، واحد دنده سرعت چرخش موتور را کند می کند در حالی که در همان زمان انتقال گشتاور قابل توجهی بالاتر از موتور الکتریکی به تنهایی می تواند فراهم کند. با توجه به این نکته ، طراحی واحد دنده تعیین می کند که آیا یک دنده دستی برای بارهای سبک ، متوسط ​​یا سنگین و برای ساعات کوتاه یا طولانی با قدرت استفاده می شود یا خیر. در واحد دنده هایی که برای بارهای سبک استفاده می شود قیمت گیربکس sew کمتر از قیمت گیربکس sew می باشد که برای بارهای سنگین تر استفاده می شود.

عامل موثر دیگری در قیمت گیربکس sew که برای یک دنده دستی است متغیر اندازه گیری دنده دستی است که حداکثر گشتاور در سمت خروجی است. این گشتاور در نیوتن متر (Nm) مشخص شده است و اندازه گیری نیروی گیربکس و بار است که می تواند با آن نیرو حرکت کند.

عامل اصلی قیمت گیربکس sew

عامل اصلی در تعیین نوع گیربکس و قیمت گیربکس sew جهت حرکت نیروی دنده واحد دنده است. در این زمینه سه طرح اساسی مختلف وجود دارد: واحدهای چرخ دنده ای شفت موازی ، واحدهای دنده زاویه ای راست و واحدهای چرخ دنده سیاره ای.

برنامه های کاربردی احتمالی برای گیربکس ها بسیار متفاوت است. که در تعیین قیمت گیربکس sew موثر است. در تولید صنعتی ، گیربکس sew تعداد بی شماری از خطوط نقاله ، بالابر و بار کم را هدایت می کنند و بیشترین تنوع کالاهای مختلف را از A به B در انواع سیستم ها منتقل می کنند. به همین جهت قیمت گیربکس sew متناسب با کارایی آن ها بسیار مقرون به صرفه می باشد.

موتور گیربکس sew | گیربکس شافت مستقیم | نمایندگی گیربکس sew...
ما را در سایت موتور گیربکس sew | گیربکس شافت مستقیم | نمایندگی گیربکس sew دنبال می کنید

برچسب : یافتن و محاسبه قیمت گیربکس sew,عامل اصلی قیمت گیربکس sew,چگونه یک گیربکس sew کار می کند؟, نویسنده : sewco sewco بازدید : 257 تاريخ : جمعه 26 ارديبهشت 1399 ساعت: 5:27

گیربکس حلزونی sew چه نوع گیربکسی است؟

خط تولید گیربکس حلزونی sew مارپیچ سری Z دارای 7 اندازه مختلف ، 6 نوع مدل و 9 نسبت است که ترتیب های مختلف ورودی-خروجی از جمله شافت جامد یا گزینه های مته سوراخ شونده و گیربکس حلزونی sew همچنین قابلیت نصب جهانی را دارد. همه این گزینه ها با یک طراحی ماژولار که با یک محفظه مکعب شروع می شود ، امکان پذیر است.

طراحی محدوده گیربکس حلزونی sew تحت تأثیر برنامه های بسیار متنوع در بسیاری از بخش های صنعت قرار گرفته است. گیربکس حلزونی sew باریک با یک رابطه خاص گشتاور / سرعت در ذهن ایجاد شده است و بنابراین از مزایای بسیاری بهره می برد. گیربکس حلزونی sew طراحی جمع و جور و سفت و سخت تضمین می کند بالاترین عملکرد در حالی که فضا و وزن کارآمد است

استفاده از گیربکس حلزونی sew صرفه جویی در مصرف انرژی 

با گیربکس حلزونی sew به دلیل بهره وری بالا از 98٪ در مصرف انرژی صرفه جویی اتفاق می افتد. طیف گسترده ای جعبه دنده های مارپیچ گیربکس حلزونی sew BJ-Gear با توجه به محفظه گیربکس ساخته شده از چدن ، با کیفیت و کارایی بالا مشخص می شود. گیربکس حلزونی sew ما در چهار نسخه مختلف تولید می شود. درایو و چرخ به طور عمده با چرخ دنده مارپیچی گیربکس حلزونی sew ساخته شده است که عملیاتی آرام ، پایدار و کارآمد را ارائه می دهد.

نوع "K" گیربکس حلزونی sew نسخه استاندارد است که در آن از یاتاقان های توپ شیار عمیق یک ردیف قوی روی صندلی های بلبرینگ جلا تشکیل شده است. نوع "P" و "V" جعبه دنده هایی هستند که برای انتقال گشتاورهای بالا در چرخش های کم در نظر گرفته شده اند. گیربکس حلزونی sew غلتکی مخروطی قوی روی صندلی های بلبرینگ هستند.جعبه دنده های مارپیچ  گیربکس حلزونی sew ما با حداکثر چهار شفت ، شافت توخالی و گشتاور خروجی حداکثر 1000 نیوتن متر قابل تهیه است و می توان با یک اتصال فلنج موتور به همراه کوپل برای نصب مستقیم موتور نصب کرد.  

گیربکس حلزونی sew در نسبتهای دنده زیر 1: 1 ، 1،5: 1 ، 2: 1 و 3: 1 موجود می باشند و همچنین به عنوان دنده های معکوس قابل تهیه هستند. کلیه گیربکس حلزونی sew باریک مارپیچ روان کننده هستند و می توانند در یک نسخه بهداشتی با یک روانکار مصوب برای صنایع غذایی ، دارای شفت های استیل ضد زنگ و دارای محفظه دنده ای ضد زنگ ضد زنگ تهیه شوند. در صورت نیاز به شفت های مخصوص گیربکس حلزونی sew یا فلنج ها ، ما در سازگاری گیربکس ها - حتی در تعداد کمتری - یا در طراحی جعبه دنده های مخصوص به عنوان مثال با وسایل دنده ای در استیل ضد زنگ و یا به عنوان گیربکس حلزونی sew دقیق با کاهش واضح دارای تجربه فوق العاده ای هستیم.

سریعترین و کاملترین سرویس متخص ص در سراسر دنیا در زمینه تعمیر گیربکس حلزونی sew.می توان گفت که شرکت ما می باشد. با استفاده از جدیدترین نوآوری های متخصصان خدمات گیربکس حلزونی sew است، هدف ما این است که گیربکس حلزونی sew گیرنده گیر ، که اغلب مهم هستند ، در کوتاهترین زمان ممکن ممکن است دوباره به تولید برگردند.

موتور گیربکس sew | گیربکس شافت مستقیم | نمایندگی گیربکس sew...
ما را در سایت موتور گیربکس sew | گیربکس شافت مستقیم | نمایندگی گیربکس sew دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sewco sewco بازدید : 329 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 17:13

گیربکس شافت مستقیم sew چیست؟

برای تبدیل گشتاور و سرعت یک موتور الکتریکی بالادست به یک واحد دنده مورد نیاز است تا بتواند نیازهای فنی درایو یک برنامه را برآورده کند. به همین دلیل واحد دنده جزء اصلی یک دنده دستی است.

گیربکس شافت مستقیم sew چگونه کار می کند؟

براساس مراحل طراحی ، اندازه و مراحل واحد دنده ، یک گیربکس شافت مستقیم sewسرعت یک موتور را به پله ها یا پله های پایین تبدیل می کند. از این رو نسبت سرعت حاصل شده بین سرعت ورودی و سرعت خروجی یکی از مهمترین مقادیر مشخصه واحد دنده است. یک واحد دنده قدرتمند است و بارهای قابل حمل آن بستگی به حداکثر گشتاور آن دارد .

 

در گیربکس شافت مستقیم sewموازی و واحدهای چرخ دنده سیاره ای ، شافت ورودی و خروجی در یک جهت (در همان سطح) قرار می گیرد. بنابراین قدرت در یک خط مستقیم منتقل می شود. گیربکس شافت مستقیم sewدر یك واحد دنده مارپیچی یا موقعیت نصب واحد دنده مارپیچ شافت موازی در دسترس هستند.

سرعت و گشتاور گیربکس شافت مستقیم sewبه یک دنده بیرونی (در طرف خروجی) منتقل می شود و توسط سه یا بیشتر چرخ دنده های چرخنده سیاره تبدیل می شود. ویژگی های گیربکس شافت مستقیم sewشافت ورودی و شافت خروجی در طی این فرآیند در یک راستا حرکت می کنند. در ترکیب با یک دنده دنده سیاره ای سروموتور سیاره ای پویایی و دقت بالایی را ارائه می دهد.

گیربکس شافت مستقیم sew در اندازه ها و نسبت های مختلف دنده در دسترس هستند. گیربکس شافت مستقیم sew می تواند در نسخه های اختیاری مانند استیل ضد زنگ یا مدل های ضد انفجار تهیه شده و مطابق با مفهوم ماژولار انعطاف پذیر ترکیب شوند.

گیربکس شافت مستقیم sew تحت همه شرایط شدید کار می کنند ، از استخراج مواد اولیه و مهندسی فرآیند گرفته تا چوب و صنایع ساختمانی. سرما ، گرما ، خاک و بارهای سنگین هیچ تفاوتی با واحدهای محکم صنعتی ما ندارند: با گشتاور ورودی تا 4000 کیلومتر نیوتن متر ، آنها حتی سخت ترین کارها را با حداکثر قابلیت اطمینان انجام می دهند.

در هر کجا که نیرو و دقت لازم باشد از گیربکس شافت مستقیم sew با کارایی بالا استفاده می شود. گیربکس شافت مستقیم sew در ترکیب با فناوری مناسب ، برنامه های تک و چند محور را بطور دینامیکی برای عملکرد دقیق و کل فرآیندهای هماهنگ - رانندگی و با اطمینان ، صرف نظر از معماری سیستم ، هدایت می کنند.

 

قیمت گیربکس شافت مستقیم sew:

گیربکس شافت مستقیم sew از محصولات خوب شرکت sew می باشد که در زمینه تولید گیربکس تخصص دارند و برای اطلاع از قیمت گیربکس شافت مستقیم sew، می توانید به سایت شرکت های معتبر که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کنید.

برای اطمینان از قیمت گیربکس شافت مستقیم sew می توانید به سایت شرکت sewco که نماینده فروش محصولات sew در ایران می باشد مراجعه کنید و با اطمینان گیربکس شافت مستقیم sew را خریداری کنید.

موتور گیربکس sew | گیربکس شافت مستقیم | نمایندگی گیربکس sew...
ما را در سایت موتور گیربکس sew | گیربکس شافت مستقیم | نمایندگی گیربکس sew دنبال می کنید

برچسب : گیربکس شافت مستقیم sew , نویسنده : sewco sewco بازدید : 347 تاريخ : شنبه 2 آذر 1398 ساعت: 19:35

در این مطلب به اختصار در مورد گیربکس شافت مستقیم توضیح می دهیم:

بیشتر گیربکس های مدرن دارای مجموعه ای از چرخ دنده ها به نام قطار دنده سیاره ای یا اپیکلیک هستند.

یک گیربکس شافت مستقیم از یک دنده مرکزی به نام دنده ، یک حلقه بیرونی با دندان های دنده داخلی (همچنین به آن حلقه یا دنده حلقه ای معروف است) و دو یا سه چرخ دنده معروف به چرخ دنده های سیاره ای تشکیل شده است که بین چرخ دنده و حلقه می چرخند..

گیربکس شافت مستقیم با مکانیزم معروف به مبدل گشتاور همراه است که به عنوان یک مایع درایو بین موتور و گیرنده عمل می کند.

اگر گیربکس شافت مستقیم قفل شود و سیارات توسط حامل سیاره رانده شوند ، خروجی از چرخ دنده حلقه گرفته می شود و به یک سرعت افزایش می یابد.

اگر گیربکس شافت مستقیم حلقه قفل شده باشد و دنده هدایت شود ، چرخ دنده های سیاره درایو را از طریق حامل سیاره انتقال می دهند و سرعت کاهش می یابد.

با رفتن نیرو به گیربکس شافت مستقیم و قفل حامل سیاره ، چرخ دنده حلقه رانده می شود ، اما گیربکس شافت مستقیم را برعکس منتقل می کند.

برای دستیابی به گیربکس شافت مستقیم بدون تغییر سرعت یا جهت چرخش ، به چرخ دنده حلقه قفل می شود و کل گیربکس شافت مستقیم به عنوان یک چرخش می شود.

مبدل گشتاور چگونه کار می کند؟

مبدل دارای سه مؤلفه اصلی است - پروانه ، پیچیده شده به فلز. توربین متصل به گیربکس شافت مستقیم؛  راکتور مرکزی بین این دو  که یک کلاچ یک طرفه دارد به نام آزادراه.

با افزایش سرعت گیربکس شافت مستقیم ، نیروی گریز از مرکز که بر روی مایع هیدرولیک از طریق ون های پروانه کار می کند ، گشتاور یا تلاش چرخش را به توربین منتقل می کند.

رآکتور مرکزی با تغییر مسیر جریان سیال به پروانه این تلاش چرخش را تبدیل می کند تا گشتاور بیشتری در سرعت های کم ایجاد کند.

هنگامی که گیربکس شافت مستقیم سرعت بیشتری می یابد و قدرت بیشتری ایجاد می کند ، نیاز به تقویت این گشتاور کاهش می یابد و آزادراه های راکتور آزاد می شوند. مبدل گشتاور بعنوان یک چرخ دنده سیال عمل می کند و موتور را به گیربکس وصل می کند.

قیمت گیربکس شافت مستقیم

قیمت گیربکس شافت مستقیم بسته به برند، کیفیت و کارایی آن متفاوت است. برای اطمینان از کارایی گیربکس شافت مستقیم و قیمت آن از فروشگاه های معتبر این محصول را خریداری کنید.

شرکت sewco یکی از نمایندگی های معروف فروش گیربکس شافت مستقیم می باشد که با داشتن سال ها تجربه در فروش انواع گیربکس sew ، انواع محصولات sew از جمله گیربکس شافت مستقیم در بازار عرضه می کند.

شما می توانید به سایت این شرکت مراجعه کرده و با مطالعه کامل خصوصیات گیربکس شافت مستقیم راحت تر این محصول را خریداری کنید. با تماس مستقیم به شرکت نیز می توانید سوالات خود را از متخصصان پرسید.

 

موتور گیربکس sew | گیربکس شافت مستقیم | نمایندگی گیربکس sew...
ما را در سایت موتور گیربکس sew | گیربکس شافت مستقیم | نمایندگی گیربکس sew دنبال می کنید

برچسب : گیربکس شافت مستقیم, نویسنده : sewco sewco بازدید : 345 تاريخ : دوشنبه 22 مهر 1398 ساعت: 18:21